Coca Cola Saitama 250ml
Kód: US1730Detailní popis produktu
Saitama Design má na svém obalu dvě hlavní turistická místa.
Jedním z nich je symbolická zvonice města Kawagoe, které je známá také jako Koedo, hradní město domény Kawagoe, jež vzkvétalo v období Edo. Protože byla původně postavena na počátku období Edo a několikrát přestavěna, zvoní se zde již zhruba 400 let čtyřikrát denně - v šest hodin ráno, v poledne, ve tři a v šest hodin odpoledne. V v roce 1996 byla ministerstvem životního prostředí vybrána jako jedna ze 100 nejlepších zvukových kulis v Japonsku.
Druhým motivem je sjíždění řeky Nagatoro na lodičkách, které jsou známé pro svou krajinnou krásu označenou jako země. Nagatoro je jednou z nejoblíbenějších turistických destinací v Saitamě, kde si můžete vychutnat jízdu na lodi v přírodních krásách údolí s průvodci, kteří obratně manévrují s lodí na meandrující, rychle tekoucí řece.
Složení: voda, glukózovo-fruktózový sirup, cukr, oxid uhličitý, barvivo (E150a), regulátor kyselosti (E330), umělá aroma, kofein.
Výživové údaje na 100ml:
Energie 188 kJ / 45 kcal, Tuky 0 g (nasycené mastné kyseliny 0 g), Sacharidy 11 g (z toho cukry 10 g), Bílkoviny 0 g, Sůl 0 g
Uchovávejte v suchu, chraňte před teplem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Coca-Cola je americká značka sycených nápojů, která byla založena v roce 1886. Značka je známá svou jedinečnou chutí a je jednou z nejprodávanějších značek nápojů na světě. Coca-Cola je k dispozici v široké škále příchutí, včetně klasické Coca-Coly, Diet Coke, Coca-Coly Zero Sugar a dalších. Značka také nabízí řadu dalších produktů, včetně sody, kávy, čaje a dalších.
V Asii je Coca-Cola dostupná v řadě regionálních verzí, které jsou přizpůsobeny místním chutím a preferencím. Například v Japonsku je Coca-Cola dostupná v příchuti sake, v Číně v příchuti čaje a v Koreji v příchuti zázvoru. Mexická verze Coca-Coly je známá svou výraznější chutí a obsahem třtinového cukru. Tato verze Coca-Coly je oblíbená mezi spotřebiteli v Mexiku a dalších latinskoamerických zemích.